REKLAMACE
Pokud chcete vrátit nebo reklamovat svou objednávku či její část, využijte k tomu formulář vpravo.
- vložte své celé jméno
- vložte svůj emal na který Vás budeme případně kontaktovat
- vložte číslo objednávky, ujistěte se, že jde opravdu o číslo z objednávky kterou chcete reklamovat nebo vrátit
- do kolonky reklamované zboží napište názvy jednotlivích produktů (v ideálním případě uvádějte katalokové číslo/SKU, to je uvedeno ne eshopu u každého produktu a na faktuře, kterou jste dostali v obálce spolu se zbožím, pokud chcete vrátit či reklamovat veškeré zboží z vaší objednávky, napište jednoduše “reklamuji vše” nebo “vracím vše”
- do kolonky pro zprávu napište důvod reklamace, pokud zboží vracíte nepoužíté ve čtrnáctidenní lhůtě, sdělte nám to také.
Po obdržení reklamačního formuláře Vás budeme kontaktovat emailem o dalším postupu.